Extra smaak en beleving in grootverbruik koffie

Het mag geen verrassing meer zijn dat mensen thuis steeds betere koffie drinken. En daarom is het voor de horeca belangrijk om daarop in te spelen, om betere koffie te serveren. Maar niet alleen in de horeca, ook op kantoren, in ziekenhuizen of andere gelegenheden. Men is gewoon steeds kritischer op de smaak en de algehele beleving rondom de koffie.

Daarom gingen wij met barista Merijn Gijsbers (finalist Nederlands Baristakampioenschap 2016) langs de fabriek genaamd het Nestlé Professional Beverage Center, in Zwitserland. Want daar hebben zij een innovatie doorgevoerd, die een revolutie moet betekenen in de 'instant coffee' markt.

Deze innovatie draagt de naam NESCAFÉ met Microgrinds en is eigenlijk het eenvoudigst uit te leggen als; een toevoeging van versgemaalde bonen aan de welbekende instant coffee die NESCAFÉ biedt.

Waarom deze innovatie? En wat kan je van dit product verwachten? Check de video.

<<Advertorial>>

Tekst & beeld

Door Marco van Davenhorst geplaatst op